SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Events wygrywa przetarg Fundacji Orlen

Agencja LoveBrands Group wygrała przetarg na organizację IV edycji Akademii Fundacji Orlen. Wydarzenie pod hasłem: „Odkrywaj, twórz, inspiruj!", które jest kierowane do najbardziej aktywnych beneficjentów Fundacji, odbędzie się na początku kwietnia 2024 roku.

Akademia Fundacji Orlen to wydarzenie edukacyjne, które służy podnoszeniu kompetencji, wymianie dobrych praktyk, integracji oraz budowaniu sieci lokalnych animatorów życia społecznego. Celem wydarzenia jest również zapoznanie się z działalnością wiodących warszawskich instytucji kultury.

Dwie pierwsze edycje wydarzenia odbywały się w formie on-line. Jest to zatem druga, stacjonarna odsłona eventu, która będzie realizowana razem z agencją LoveBrands Group.

Kamil Pasterkowski, event manager oraz Kinga Betleja, junior event manager, byli odpowiedzialni za przygotowanie oferty i key visual czwartej edycji. To również oni będą realizować event, a do ich głównych zadań należy stworzenie koncepcji kreatywnej oraz produkcja i logistyka wydarzenia.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Events wygrywa przetarg Fundacji Orlen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl