LoveBrands Realtions obsługuje dystrybutora win Tim
Agencja LoveBrands Realtions nawiązała współpracę z firmą dystrybuującą wino TIM. Agencję wybrano w przetargu.
Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej dla czterech marek zarządzanych przez dystrybutora: kalifornijskiej Oak View, pochodzącej z RPA Lutzville, australijskiej Cudge Creek i chilijskiej Panul. LoveBrands Relations poprowadzi komunikację w social mediach dla marek, będzie również odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i sponsoring wybranych eventów.
Z ramienia agencji, projekt koordynuje Monika Wincenciak-Ziemba, senior communications expert wraz z Markiem Klemczakiem, junior communications consultantem i Magdaleną Radecką, communications assistant.
Czas trwania umowy objęty jest poufnością. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
W ostatnich tygodniach agencja LoveBrands Relations rozpoczęła również współpracę z marką kosmetyczną Vichy.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Realtions obsługuje dystrybutora win Tim