SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Relations prowadzi kampanię "Stomia. Symbol zwycięstwa"

Agencja LoveBrands Relations prowadzi kampanię edukacyjną "Stomia. Symbol zwycięstwa" na zlecenie fundacji Stomalife. Organizacja prowadzi działania na rzecz poprawy jakości życia osób z wyłonioną stomią.

Zespół LoveBrands Relations odpowiada za kompleksową obsługę projektu, w tym media relations i wydarzenia specjalne.

Ze strony LB Relations projekt realizuje zespół w składzie: Monika Wincenciak-Ziemba (senior communications expert), Zuzanna Bieńko (communications consultant) oraz Urszula Tygielska (junior communications consultant).

- Przed nami kolejna odsłona kampanii. Jak pokazują nasze poprzednie badania, ponad 75 proc. stomików w jakimś stopniu wycofuje się z życia społecznego z obawy przed reakcją otoczenia. Agencja LoveBrands Relations przygotowała pomysł kampanii, która ma wesprzeć Fundację w realizacji jej najważniejszego celu, czyli poprawy komfortu życia ze stomią - komentuje Magda Piegat, wiceprezes fundacji Stomalife.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations prowadzi kampanię "Stomia. Symbol zwycięstwa"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
didi
Serio? Takie hasło? Ludzie chorzy mają krzyczeć że są zwycięzcami? Ja rozumiem, że trzeba w atrakcyjny i unikatowy sposób pokazywać problem, ale żeby się chwalić, że ktoś jest chory? To co dalej - ludzie z AIDS będą krzyczeć że śa jedyni w swoim rodzaju? A ludzie ze Stwardnieniem Rozsianym będą nosić z dumą koszulki - cieszę się, że tak dobrze mi idzie z chorobą?
odpowiedź