'Lublin. Wielkie Dzieje się'
Kampania "Lublin. Wielkie Dzieje się" rusza w Warszawie 1 września.Tym samym Lublin rozpoczyna walkę o tytuł Europejskiej StolicyKultury 2016 roku.
Kampania "Lublin. Wielkie Dzieje się" będzie drugą, po majowej"Lublin. Nieziemski klimat", miesięczną kampanią billboardową wWarszawie.
Przygotowane kreacje zostaną zaprezentowane na 130 billboardachw centrum Warszawy, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrówhandlowych oraz ośrodków kultury.
- Na billboardach pokazaliśmy to symbolicznie, jako dialogpomiędzy postaciami z historycznych fresków Kaplicy Trójcy Świętejlubelskiego Zamku a uczestnikami współczesnych wydarzeńartystycznych naszego miasta - mówi Michał Krawczyk, z-ca dyrektoraKancelarii Prezydenta ds. Marketingu Miasta. -Festiwal InneBrzmienia, Rozstaje Europy, Festiwal Sąsiedzi, KonfrontacjeTeatralne, Najstarsze Pieśni Europy, Jarmark Jagielloński czy NocKultury to wydarzenia, które są przykładem bogatego i atrakcyjnegolubelskiego kalendarza imprez - dodaje.
Koszty kampanii: wynajem nośników reklamowych, druk, wyklejeniei ekspozycja - 133 830 zł netto, zdjęcia z prawami autorskimi - 15tys. zł netto, konsultacje projektów wraz z kreacją hasłareklamowego - 4 850 zł netto, przygotowanie trzech projektówbillboardów do druku - 1300 zł netto.
Dołącz do dyskusji: 'Lublin. Wielkie Dzieje się'