Łukasz Hardek przeszedł z Freshmail do Semahead
Łukasz Hardek w agencji performance marketingowej Semahead (należącej do Grupy Interia) objął nowo utworzoną funkcję szefa pionu new business w dziale handlowym. Wcześniej pracował m.in. we Freshmailu, Grupie Onet i Interii.
Jako szef pionu new business Łukasz Hardek od początku listopada koordynuje w Semahead podległy mu zespół, odpowiada a realizację strategii sprzedażowej oraz będzie brać udział w planowaniu działań dla klientów i rozwijaniu oferty agencji.
W Semahead od sierpnia br. jako sales manager pracuje Anna Hruszka, a jako marketing manager - Michał Karolczyk.
Łukasz Hardek poprzednio przez 6 lat pracował w firmie Freshmail. Odpowiadał ta za kontakty z największymi klientami, zarządzaniem działem new business oraz reprezentowaniem firmy jako prelegent na konferencjach i szkoleniach marketingowych.
Wcześniej pracował w Grupie Onet i Interii. Z branżą sprzedaży w segmencie internetowym jest związany od 10 lat.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Hardek przeszedł z Freshmail do Semahead