„Smak spokoju” - ZM Lumiko reklamuje się z nowym logo (wideo)
Zakład Mleczarski Lumiko z Łukowa rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową „Smak spokoju”, w której przekonuje, jak ważny w życiu jest spokój i jak wiele można dzięki niemu zyskać. Za jej realizację odpowiadają agencje Dziadek do Orzechów i Value Media (Group One).
Przedstawiona w kampanii polska wieś, to ostoja spokoju i miejsce, w którym czas płynie znacznie wolniej - a wszystko to z korzyścią dla mieszkańców i produktów, które tam powstają.Tym filmem marka Lumiko zachęca, aby każdy spróbował, jak smakuje spokój.
W ramach kampanii Lumiko agencja Dziadek do Orzechów (pracuje dla Lumiko od lata br.) przygotowała trzy spoty reklamowe, które będą emitowane do połowy grudnia w mediach społecznościowych, a także najpopularniejszych polskich platformach VoD. Kampania w internecie została wzmocniona działaniami outdoorowymi: w ośmiu miastach - Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Bydgoszczy, Trójmieście i Szczecinie - pojawiły się billboardy i citylighty.
Kampania reklamowa „Smak spokoju” jest pierwszą kampanią Lumiko opartą na nowym brandingu marki, który został opracowany w 2017 roku przez agencję Dziadek do Orzechów. W ramach działań rebrandingowych została opracowana nowa strategia komunikacji marki, którą poprzedziły własne badania rynkowe i konsumenckie.
Logotyp marki został uproszczony i zyskał charakterystyczne kolorowe paski nawiązujące do tradycyjnych ludowych strojów z Lubelszczyzny, a nowa linia opakowań produktów ma przemycać kluczowe wartości marki - bliskość, naturalność czy sielskość lubelskiego krajobrazu.
Za strategię kampanii i kreację reklam odpowiada agencja Dziadek do Orzechów. Za ich produkcję odpowiada Film Produkcja, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: „Smak spokoju” - ZM Lumiko reklamuje się z nowym logo (wideo)