Lustrzana Joanna Kurowska w nowej kampanii Plus dla Firm (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Plus dla Firm z udziałem Joanny Kurowskiej. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet i BTL.
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Plus dla Firm Joanna Kurowska zaprasza potencjalnego klienta na drugą stronę lustra, pokazując mu kolorowy świat pełen luksusu. Przekaz informuje, że nowi użytkownicy tej taryfy mają o 50 proc. tańsze połączenia, a telefon HTC HD2 mogą kupić już za zł. Kurowska występuje w reklamach Plus dla Firm od wiosny ubiegłego roku, do tej pory wcielając się w rolę kobiety pracującej.
Obecna kampania rozpoczęła się 22 stycznia w telewizji, od 25 stycznia obejmuje prasę i internet, od 8 lutego – radio, a ponadto jest prowadzona w punktach sprzedaży i salonach Plusa (ulotki i plakaty). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, a media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Lustrzana Joanna Kurowska w nowej kampanii Plus dla Firm (wideo)