Maciej Sitek odpowiada za Lech Pils w Chapter1
Do zespołu agencji Chapter1 wrócił Maciej Sitek, na stanowisko senior account managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska). W agencji pracował już w latach 2018-2020, zajmując się obsługą takich marek jak: Uber, Volkswagen, Vileda.
Sitek objął w Chapter1 stanowisko senior account managera i będzie zajmował się obsługą marki Lech Pils.
Ostatnio w Kerris
Maciej Sitek ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. W tym czasie pracował m.in. w agencjach: Albedo Marketing, TBWA/ Tequila, MUG, GPD i właśnie Chapter1.
Ostatnio, przed obecnym powrotem do Chapter1, pracował w agencji Kerris, gdzie jako digital account team lead zarządzał zespołem obsługi klienta.
W latach 2018-2020 był senior account managerem w Chapter1, obsługując marki: Uber, Volkswagen, Vileda i Lech Pils. Odszedł z agencji by pracować po stronie klienta – objął wtedy stanowisko marketing managera w BrandLine Group (właściciel marek takich jak: Lionelo, Overmax czy Zeegma), a następnie awansował w tej firmie na stanowisko head of marketing.
Maciej Sitek jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie na kierunku marketing).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencja Chapter1 obsługuje markę Lech Pils od ponad ośmiu lat, w zakresie: strategii, kreacji, ATL-u, BTL-u, digitalu, sponsoringu, influencer marketingu, social media, produkcji wideo i fotograficznych. Agencja wspiera Kompanię Piwowarską również w zakresie działań HR, organizując kampanie komunikacyjne dotyczące akcji rekrutacyjnych w Tyskich Browarach Książęcych i Lech Browary Wielkopolski.
Dołącz do dyskusji: Maciej Sitek odpowiada za Lech Pils w Chapter1