Małgorzata Cegielska: z Agencji Reklamy Polskiego Radia do Time
Po ponad 20 latach pracy w Agencji Reklamy Polskiego Radia Małgorzata Cegielska przeszła do działu sprzedaży krajowej firmy Time (Grupa ZPR Media). Równocześnie w dziale sprzedaży krajowej Time awansowała Anna Jagiełło.
Małgorzata Cegielska w dziale sprzedaży krajowej firmy Time objęła stanowisko dyrektora działu klienckiego. Odpowiada za obsługę kluczowych klientów bezpośrednich w zakresie radia, internetu i akcji crossmediowych.
Poprzednio przez 20 lat była związana z Agencją Reklamy Polskiego Radia. Od 2016 roku pełniła funkcję jej wicedyrektor, a wcześniej była m.in. szefową działu sprzedaży.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Natomiast Anna Jagiełło (na zdjęciu poniżej) awansowała w dziale sprzedaży krajowej Time na stanowisko zastępcy dyrektora handlowego. Odpowiada za koordynację i wyniki sprzedaży działu agencyjnego i działu klienckiego, wspiera dyrektora handlowego Jacka Kapelę w realizacji celów operacyjnych w obszarze sprzedaży krajowej i współpracy z kluczowymi klientami.
Z firmą jest związana od 2006 roku. - Anna Jagiełło od wielu lat pracowitością, zaangażowaniem i efektami swojej pracy udowadnia, jak dobrym jest menadżerem. Awans to kolejny krok do przodu w jej dynamicznym rozwoju zawodowym, zwłaszcza że postawiłem przed nią bardzo istotne z punktu widzenia firmy zadanie – rozwój sprzedaży online w ramach struktur Działu Sprzedaży Krajowej - komentuje Mariusz Szuster, dyrektor generalny Grupy Radiowej Time.
Time jest wydawcą m.in. „Super Expressu” i brokerem reklamowym mediów Grupy ZPR Media, także stacji radiowych (Radio Eska, Eska Rock, VOX FM, SuperNova, Radio Plus) oraz serwisów internetowych.
W 2021 r. spółka osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Cegielska: z Agencji Reklamy Polskiego Radia do Time