„Mały browar z dużym piwem” ponownie w kampanii Łomży (wideo)
W telewizji rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Łomża pod hasłem „Mały browar z dużym piwem”. Akcję na zlecenie Browarów Regionalnych Łomża przygotowały firmy Testardo Gram, Touch Ideas, Starlink i Alwernia Studios.
Nowe spoty Łomży pokazują zadowolonych mężczyzn w wiosennej aurze pijących to piwo. - Reklamy oprócz wsparcia sprzedaży Łomży mają za zadanie umocnienie jej pozycji jako najsilniejszej marki piwa regionalnego na rynku ogólnopolskim - opisuje Maciej Ładwiński, senior brand manager Łomży. W kolejnych spotach zaprezentowane zostaną nowe wersje tego piwa.
To trzecia kampania reklamowa piwa Łomża pod hasłem „Mały browar z dużym piwem”. Poprzednie były prowadzone w ubiegłym roku (obejrzyj te spoty) i dwa lata temu.
Obecna akcja reklamowa 5 marca zaczęła się w telewizji (Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2, TV 4 i TVN 7), a w kolejnych miesiącach obejmie internet i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram, która przy opracowywaniu strategii akcji współpracowała z firmą doradczą Touch Ideas. Spoty wyreżyserował Bartek Cierlica, a wyprodukowała Alwernia Studios. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: „Mały browar z dużym piwem” ponownie w kampanii Łomży (wideo)