'Mam dziecko' z wiekszą objetością
Listopadowy numer 'Mam dziecko' w objętości powiększonej o 30%.
Listopadowy numer Mam dziecko pojawi się w objętości zwiększonej do 120 stron.
W numerze tym ogłoszono już czwartą edycję plebiscytu Superprodukt Mam dziecko 2006. Stale rośnie zainteresowanie konkursem wśród firm produkujących i dystrybuujących artykuły dla rodziny, a w szczególności przeznaczone dla kobiet w ciąży, niemowląt i małych dzieci. W tym roku przyjęto aż 236 zgłoszeń. To o ok. 60% więcej niż w edycji sprzed roku i 2 razy więcej niż w 2004 r. Zgłoszone produkty będą oceniać, testować i sprawdzać starannie wybrani eksperci: specjaliści z Instytutu Matki i Dziecka, Centrum Zdrowia Dziecka oraz najbardziej zainteresowani, czyli rodzice. Laureatów konkursu poznamy w styczniu 2007 – podano w komunikacie.
Wg danych ZKDP, sprzedaż Mam dziecko w okresie styczeń- lipiec 2006 wyniosło 105 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: 'Mam dziecko' z wiekszą objetością