„#mamswójstyl” w kampanii odzieży na Allegro.pl (wideo)
Wystartowała nowa kampania artykułów modowych dostępnych na Allegro.pl, która obejmuje spoty telewizyjne oraz aktywności internetowe. Działania są kontynuacją wiosennego konceptu „#mamswójstyl”. Za kampanię odpowiadają agencja 180heartbeats + Jung v. Matt oraz dom produkcyjny F25.
Koncept wymyślony przez agencję pokazuje, że prawdziwego stylu nie można uchwycić jednym słowem jak “rockowy” czy “elegancki”, bo styl to zbiór różnych elementów - jest mieszanką tren-dów, charakteru i stylu życia. Każdy ze stylów jest opisany jednym rozbudowanym hashtagiem np. #SportyBlackAvantgarde, #MilitaryHip-HopBusiness czy #BlackTechnoMinimal.
W tej edycji kreator lookbooków umożliwi użytkownikom tworzenie własnych stylizacji w oparciu o ubrania dostępne na Allegro. Na sesji zdjęciowej sfotografowane zostały lookbookowe inspiracje dostępne na mamswojstyl.allegro.pl/#/lookbook . Stylizacje przygotował Robert Kiełb.
Spoty wyreżyserował Mikołaj Sadowski, creative director i jeden z założycieli 180heartbeats + Jung v. Matt, za zdjęcia odpowiada Piotr Uznański. Scenografię z luster przygotował Kuba Zwolak.
Wiosenna edycja tej kampanii prowadzona była od kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: „#mamswójstyl” w kampanii odzieży na Allegro.pl (wideo)