SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Dorociński zachęca, by "żyć pod prąd" w serii podcastów Opla

Ruszyła niestandardowa proekologiczna kampania „Żyj pod prąd” marki Opel z Marcinem Dorocińskim w roli głównej.

Osią akcji "Żyj pod prąd” jest cykl rozmów o ważnych kwestiach dotyczących przyszłości planety (jak i przyszłości motoryzacji), oraz innych ważnych dziedzin naszego życia, z naciskiem na te najbardziej wpływające na zmiany klimatyczne.

Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jest edukowanie rynku w obszarach związanych ze zmianami klimatycznymi, jak również podkreślenie zaplanowanej przez markę Opel strategicznej „elektryfikacji” całej gamy modelowej tej marki do 2024 roku.

Marcin Dorociński promuje Opla

Bezpośrednio w kampanii wspierane są też obecnie debiutujące modele elektryczne Opla - hybrydowy SUV plug-in Grandland X Hybrid i Hybrid4 oraz w pełni elektryczna nowa Corsa - e.

Gospodarzem rozmów z cyklu „Żyj pod prąd” jest aktor Marcin Dorociński, ambasador marki Opel. Jego goście to Piotr „Vienio” Więcławski (raper i współzałożyciel legendarnej grupy Molesta), Piotr Skubała (profesor nauk biologicznych, etyk środowiskowy, ekolog), Marcin Korolec (prezes Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych) i Paulina Górska (eko-aktywistka, eko-blogerka).

Dorociński wraz ze swoimi gośćmi zastanawia się, co należy zrobić, żeby uratować świat stojący w obliczu katastrofy klimatycznej i jak się do tego zabrać. Akcji towarzyszy specjalnie przygotowany spot, zachęcający do odsłuchania serii podcastów.

Podcasty można odsłuchać na stronie zyjpodprad.pl oraz na platformach podcastowych, np. Spotify, YouTube, Soundcloud.

Kampania prowadzona jest w kinach, radiu i internecie. Potrwa do połowy listopada.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa. Za przygotowanie spotu  odpowiada Papaya Films, a serwisu zyjpodprad.pl agencja WP Media.

Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński zachęca, by "żyć pod prąd" w serii podcastów Opla

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl