Marcin Gaworski został prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Nowym prezesem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR został Marcin Gaworski, CEO agencji 180heartbeats+Jung v. Matt. Wybrano też nową radę nadzorczą i sąd koleżeński.
Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR wybrało nowy zarząd, radę nadzorczą oraz sąd koleżeński.
Nowym prezesem zarządu został Marcin Gaworski, CEO 180heartbeats + Jung v. Matt. Obok niego w zarządzie SAR zasiadają: Paweł Gala (Wavemaker), Ewa Góralska (Mediahub), Michał Kazimierczak (Heart&Brain), Magda Kolenkiewicz (Starcom), Lena Stryjewska (2012 Agency) oraz Maciej Twardowski (Ogilvy).
Dotychczas w zarządzie Stowarzyszenia zasiadali: jako prezes - Dariusz Andrian (VMLY&R) oraz w roli członków: Ewa Wolska-Rzewuska (Saatchi & Saatchi), Joanna Czekaj (Group One), Piotr Piętka (Starcom), Maciej Waligóra (DDB Warszawa), Marcin Jeziorski (MediaCap) i Adrian Kawecki (Mindshare).
Nowa rada nadzorcza i sąd koleżeński
Do rady nadzorczej SAR zostali wybrani: Dariusz Andrian (VMLY&R), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Maciek Kamiński (Accenture Song), Piotr Piętka (Starcom), Karolina Witecka (Cut The Mustard).
W skład sądu koleżeńskiego wybrano natomiast: Tomasza Alberskiego (K+Group), Ignacego Bochińskiego (Kerris Group), Tomasza Pawlikowskiego (FCB&Milkman) i Małgorzatę Węgierek (Arena Media Communications).
Poprzedni członkowie rady nadzorczej to: Izabela Albrychiewicz (GroupM), Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Paweł Kastory (DDB Warszawa) i Michał Kazimierczak (Heart&Brain), zaś sądu koleżeńskiego: Renata Wasiak - Sosnowska (Havas Media), Jakub Bierzyński (OMD), Stanisław Mencwel (Corporate Profiles Consulting) i Maciej Korobacz (Just).
Dołącz do dyskusji: Marcin Gaworski został prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR