Marcin Mroczek odchodzi z Havas Warsaw. "Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową"
Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny po trzech latach odchodzi z agencji Havas Warsaw. Zarządzanie kreacją obejmą Mikołaj Pawlak - senior copywriter i Magdalena Marek - senior digital creative.
Marcin Moczek dołączył do zespołu Havas Warsaw w 2017 roku. Ostatnio zarządzał 24-osobowym teamem kreatywnym obsługującym takich klientów i marki, jak Canal+, Lotos, Huawei, Orange, Ferrero czy Reckitt Benckiser. Wcześniej był związany m.in. z agencjami Ogilvy&Mather, Scholz&Friends Warszawa, 303, Team One i G7, gdzie był współodpowiedzialny za przygotowanie kampanii reklamowych dla m.in. Polkomtela, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Orange Polska, a także dla marek IKEA, Tymbark, Frito Lay, Citroen, Peugeot czy Nestea. Za swoje prace był wielokrotnie nagradzany w konkursach KTR i Effie.
- Trzy lata mojej pracy w Havas to najbardziej interesujący i rozwijający, ale też najbardziej intensywny okres w moim życiu zawodowym. Udało się zbudować kompletny dział kreacji, gotowy na wszelkie wyzwania kreatywne. Wiele nam się udało, wygraliśmy duże i ważne przetargi, powstało kilka solidnych platform komunikacji, ale co najważniejsze - Havas umocnił swoją pozycję na rynku reklamy. W najbliższym czasie zamierzam skupić się na pracy koncepcyjnej w niewielkiej strukturze, a zwłaszcza na pracy w teamie kreatywnym, której przyznam ostatnio brakowało mi najbardziej - mówi Marcin Mroczek.
Wraz z Mroczkiem z firmy z końcem lipca odchodzi Andrzej Błachut, który był senior art directorem. Przed przejściem do Havas Warsaw obaj przez dwa lata pracowali w agencji Ogilvy & Mather.
Błachut i Mroczek nie podają, jakie mają plany zawodowe, ale nadal mają pracować jako team.
Zarządzanie kreacją obejmą Pawlak i Marek
Zarządzanie kreacją obejmą w Havas Warsaw obejmą teraz Mikołaj Pawlak - senior copywriter i Magdalena Marek - senior digital creative.
- Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową. Wszyscy zmagamy się ze skutkami pandemii i nie wiemy co wydarzy się jesienią. Po wspólnych konsultacjach z kluczowymi osobami w agencji zdecydowałam, że na ten moment zarządzanie kreacją obejmą: Mikołaj Pawlak, senior copywriter oraz Magdalena Marek, senior digital creative. Wierzę, że mając do dyspozycji tak sprawny i twórczy dział kreacji, jakim dysponuje obecnie Havas, jesteśmy świetnie przygotowani do wyzwań, które postawi przed nami rynek. Jednocześnie chciałam gorąco podziękować Marcinowi za jego ogromne zaangażowanie w budowanie Havas. Bez niego wiele rzeczy by się nie udało. Życzę mu samych sukcesów i zawsze będę mu kibicować - powiedziała Dorota Mazur, prezes Havas Creative Group.
Dołącz do dyskusji: Marcin Mroczek odchodzi z Havas Warsaw. "Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową"