Marek Staniszewski w MPG Media Planning
Z dniem 10 lipca Marek Staniszewski dołącza do zespołu MPG Media Planning jako Communication Strategy Director.
Marek Staniszewski ma 35 lat i przez ostatnie 3 lata zajmował stanowisko Strategic Director Euro RSCG Warsaw będąc równocześnie dyrektorem strategicznym całej grupy Euro RSCG w Polsce. Wcześniej pracował w agencji Gruppa66 Ogilvy.
Marek Staniszewski w ostatnich latach swojej kariery zawodowej pracował m. in. dla takich marek jak: Polkomtel – Simplus, Sami Swoi, Maspex Wadowice (Tymbark, Kubuś, Caprio, Lubella), Citroen, Peugeot, Animex-Berlinki, Mastercook, Wienerberger, Canal+, Cyfra+, Prymat-Kucharek, Ministerstwo Transportu i Infrastruktury.
„Po ostatnich dziesięciu latach spędzonych w agencjach reklamowych chciałbym poszerzyć swoją wiedzę na temat komunikacji w biznesie. MPG uznałem za najlepsze miejsce na zdobycie nowych kompetencji.” – powiedział Marek Staniszewski.
„Bardzo się cieszę, że Marek dołącza do naszego zespołu. Dzisiaj dome mediowe w coraz większym stopniu są odpowiedzialne za całościowe planowanie komunikacji z konsumentem i w domach mediowych oprócz mediów zaczyna się liczyć coś więcej niż tylko mediowe zachowanie konsumentów. Dla właściwego wdrożenia Total Communication Planning (neutralne planowanie mediów) potrzebne są dziś kompetencje w dogłębnym, pozamediowym zrozumieniu komunikacji i taka właśnie kompetencja pojawia się w MPG Media Planning wraz z pojawieniem się u nas Marka Staniszewskiego.” – powiedział Jacek Dziecielak – CEO MPG Media Planning.
Dołącz do dyskusji: Marek Staniszewski w MPG Media Planning