Mark Thorne za Philipa Ainswortha dyrektorem marketingu Wyborowej Pernod Ricard
Mark Thorne objął stanowisko dyrektora marketingu firmy Wyborowa Pernod Ricard. Thore zastąpił Philipa Ainswortha, który pokieruje działem marketingu w brytyjskim oddziale Pernod Ricard.
Do tej pory Thorne był dyrektorem marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers Ltd., spółce należącej do Grupy Pernod Ricard. Na nowo objętym stanowisku będzie raportować do Erica Benoist, prezesa zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.
Mark Thorne doświadczenie zdobywał w Corby Spirit and Wine, kanadyjskiej spółce należącej do Grupy Pernod Ricard, w której pełnił funkcje m.in. dyrektora marek luksusowych i dyrektora ds. planowania strategicznego. Od 2014 roku w Chivas Brothers był odpowiedzialny za rozwój szkockich whisky, takich jak Clan Campbell, Passport i 100 Pipers. Do jego obowiązków należał także nadzór nad działem usług marketingowych.
Dołącz do dyskusji: Mark Thorne za Philipa Ainswortha dyrektorem marketingu Wyborowej Pernod Ricard