MARS rozpoczyna kampanię reklamową
Sieć sklepów RTV-AGD MARS rozpoczęła kampanię reklamową przygotowaną przez Platformę Mediową Point GroupP
To już druga akcja reklamowa firmy MARS o tak dużym zasięgu. Reklama emitowana będzie w telewizji publicznej oraz w radiu RMF FM.
W radiu RMF FM ruszyła kampania reklamowa firmy MARS, a od 12 listopada spoty reklamowe będziemy mogli oglądać również w kilku wybranych stacjach telewizyjnych. Fundusze przeznaczone na akcję reklamową to 2,5 mln złotych. W kampanię zaangażowało się towarzystwo ubezpieczeniowe Żagiel oraz dostawcy sprzętów RTV AGD, firmy: Thomson, Amica, LG Electronics, Sharp, Philips. Dobór partnerów podyktowany został koniecznością stworzenia specjalnej oferty handlowej oraz przebiegiem dotychczasowej współpracy z producentami sprzętu. - Chcemy podkreślić intensywną ekspansję sieci Mars, a także to, że jesteśmy blisko konsumentów, którzy mieszkają w miastach powiatowych (do 50 000 mieszkańców) - mówi Dariusz Rybak, dyrektor marketingu MARS. - Chcemy pokazać także, że polska firma może śmiało konkurować z zachodnimi korporacjami oraz to, że sprzęt RTV-AGD można zakupić na atrakcyjnych warunkach także w mniejszych miejscowościach - dodaje.
Kampania jest skierowana do obecnych i przyszłych klientów firmy MARS, dla których kwestie jakości i atrakcyjnego designu są równie ważne, co przystępna oferta handlowa na zakup produktu.
Tak jak w roku poprzednim, realizacją produkcji filmowej oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się Platforma Mediowa Point Group. - Współpracujemy z siecią sprzedaży RTV-AGD MARS już ponad dwa lata, poza obsługą budżetu medialnego zajmujemy się również doradztwem strategicznym, a także realizacją działań z zakresu BTL - mówi Łukasz Mosiewicz, Senior Client Partner w Platformie Mediowej Point Group.
Dołącz do dyskusji: MARS rozpoczyna kampanię reklamową