Marta Krakowska-Sochacz account directorem w Publicis Worldwide Polska
Do zespołu agencji reklamowej Publicis Worldwide Polska dołączyła Marta Krakowska-Sochacz. Objęła stanowisko account directora.
Krakowska-Sochacz będzie koordynowała pracę zespołów obsługujących takich klientów jak: Nestlé, Sanofi czy Maspex i raportowała bezpośrednio do partnerów zarządzających agencji.
- Pojawienie się Marty jest konsekwencją zmian, które wprowadzamy w modelu pracy agencji, by odpowiedzieć na wyzwania obecnych czasów. Praca zdalna wymaga większej kreatywności, innowacyjności i nieszablonowego podejścia. Dlatego inwestujemy w dobrze zarządzane zwinne zespoły, które, opierając się na wiedzy ekspertów z różnych dziedzin, potrafią szybko tworzyć nową wartość dla klientów. Umiejętności i doświadczenie takich osób, jak Marta pozwalają nam na wykorzystanie potencjału drzemiącego w ludziach tworzących naszą agencję - powiedziała Kamila Roszkowska, managing partner w Publicis Worldwide Polska.
Marta Krakowska-Sochacz zdobywała doświadczenia zawodowe podczas pracy w takich agencjach jak: G7, Leo Burnett oraz K2. W tej ostatniej pracowała na stanowisku account director i odpowiadała za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen, UPC, Orbico, Brown Forman oraz Netflix.
Najważniejsze kampanie, przy których pracowała, to m.in. rebranding marki Era na T-Mobile oraz szereg ATL-owych projektów dla marek takich, jak: Heyah, Tak Tak, Łaciate, Philip Morris oraz Netflix.
Dołącz do dyskusji: Marta Krakowska-Sochacz account directorem w Publicis Worldwide Polska