Marta Wiercińska jako head of agency relations team w Gemiusie
Marta Wiercińska objęła funkcję head of agency relations team w firmie badawczej Gemius. Wcześniej pracowała m.in. w Starcom Mediavest Group i At Media.
W Gemiusie Marta Wiercińska zarządza zespołem zajmującym się współpracą z domami mediowymi. Odpowiada za rozwój biznesu agencyjnego firmy na rynku polskim. - Zatrudnienie Marty Wiercińskiej służy umocnieniu pozycji firmy na polskim rynku oraz pomoże we wprowadzeniu nowych produktów z zakresu monitorowania internetu - komentuje Jakub Wysoczański, prezes polskiego oddziału Gemiusa.
Poprzednio, w latach 2013-2014, Wiercińska pracowała w Starcom MediaVest Group. Jako dyrektor ds. handlowych za współtworzenie i realizację strategii negocjacyjnej dla klientów dotyczącej wszystkich kanałów komunikacji. Wcześniej przez 9 lat była związana z biurem reklamy At Media. Pełniła tam m.in. funkcję dyrektora komercyjnego, zarządzając pracą zespołów sprzedażowych, odpowiadając za politykę handlową, strategie negocjacyjne i rozwój biznesu interaktywnego.
Ponadto przez sześć lat pracowała w biurze reklamy firmy Media Express. Z branżą mediów jest związana od 1997 roku.
Ukończyła studia na wydziale Marketing i Zarządzanie na Politechnice Białostockiej.
Dołącz do dyskusji: Marta Wiercińska jako head of agency relations team w Gemiusie