Martyna Kaczmarek w Mars Wrigley
Z początkiem marca Martyna Kaczmarek dołączyła do zespołu koncernu FMCG Mars Wrigley. Ostatnio pracowała w Unileverze.
Martyna Kaczmarek objęła nowe stanowisko brand managera marki batonów BeKind. Jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek i budowanie pozycji marki, która zadebiutowała z sukcesem na amerykańskim rynku i jest obecna w 30 krajach na świecie.
Martyna Kaczmarek: z Unilevera do Mars Wrigley
Do końca lutego Kaczmarek pracowała jako brand managerka marki lodów Ben&Jerry's z portfolio Unilevera. Od debiutu marki w 2017 roku w Polsce odpowiadała za jej rozwój biznesowy i budowanie pozycji na rynku w Polsce oraz w Europie centralnej i środkowej. Nadzorowała m.in. strategię komunikacyjną, marketingową i CSR-ową Ben&Jerry's.
Z ramienia Unilevera nadzorowała nagradzane kampanie Ben&Jerry's, w tym akcję "Niezniszczalna tęcza", która otrzymała pięć Lwów na najważniejszym festiwalu reklamowym świata w Cannes.
Mars Wrigley ma w swoim portfolio takie marki jak Mars, Snickers, Twix, M&M’s, Bounty, Milky Way, Pedigree, Whiskas, Orbit, Winterfresh, Airwaves, Juicy Fruit i Skittles.
Dołącz do dyskusji: Martyna Kaczmarek w Mars Wrigley
Cóż, Mars tylko zyskał ;)
Choć wiem, że tęczowym trudno to ogarnąć, ale może oni po prostu policzyli zyski i straty...