SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mateusz Kirstein, redaktor naczelny Radia ZET

 - Chcemy być nowoczesną stacją dla dorosłych Polaków – mówi Wirtualnemedia.pl Mateusz Kirstein, redaktor naczelny rozgłośni.

Kamil Sokołowski: Jaka jest geneza kolejnej zmiany strategii Radia ZET?
Mateusz Kirstein:
Rok temu obejmowałem stanowisko Redaktora Naczelnego Radia ZET ze świadomością konieczności zasadniczego przeobrażenia stacji. Przez ostatni rok wprowadzaliśmy stopniowe zmiany i przygotowywaliśmy się do wdrożenia nowej strategii marki.

Jakie cele się z nią wiążą. Czy Radio ZET chce w ten sposób odróżnić się od RMF?
Celem nowej strategii jest zmiana dotychczasowego wizerunku Radia ZET. Wracamy do korzeni. Chcemy, by Radio ZET było nowoczesną stacją dla dorosłych Polaków.  Mamy jasną, spójną wizję radia, która w perspektywie czasu ma wzmocnić pozycję stacji i pozwolić jej zająć określone miejsce na rynku.

Nie ma Pan obawy, że zmiana targetu przełoży się na zmniejszenie liczby potencjalnych słuchaczy?
Początkowo nie możemy tego wykluczyć. Jednak nie wdrażalibyśmy nowej strategii, gdybyśmy nie byli przekonani, co do jej skuteczności. Zamierzamy pozyskać nowych słuchaczy i chcemy zmienić strukturę audytorium zgodnie z przyjętymi założeniami.

Dołącz do dyskusji: Mateusz Kirstein, redaktor naczelny Radia ZET

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
Czy to jest nowy czy stary wywiad sprzed roku? Bo mam wrazenie, ze czytalem te same (albo bardzo podobne) slowa przy zeszlorocznej zmianie wizerunku...
20 12
odpowiedź
User
dwo
to chyba nie jest wywiad, tylko jakaś setka!
20 12
odpowiedź