Codzienne sytuacje z życia młodzieży w nowej reklamie mBanku (wideo)
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamującej „eKonto dla Młodych” promująca m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefony czy sprawdzanie stanu rachunku w aplikacji. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje BBDO Warszawa i Mindshare Polska (GroupM).
Przekaz bazuje na codziennych sytuacjach z życia młodych osób oraz eksponuje funkcjonalności oferowane przez mBank w ramach eKonta, m.in.: płatności telefonem, przelewy na numer telefonu czy sprawdzanie stanu rachunku w aplikacji mobilnej.
Trzonem trwającej komunikacji jest kampania w internecie, w której wykorzystywanych jest 5 filmów pod hasłem „#najlepiej”. Działania prowadzone są także w kanałach wspierających – w obszarze social mediów to: YouTube, Facebook i Instagram – oraz w mediach OOH.
Strategię i koncepcję kampanii, nadzór produkcyjny i kompleksowe działania w internecie realizuje Energy BBDO, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare Polska. Produkcją materiałów do kampanii zajęła się Flota Filmowa.
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa mBank zanotowała 2,46 mld zł wpływów z odsetek (wobec 2,15 mld zł rok wcześniej), a jej przychody z tytułu opłat i prowizji zmalały w skali roku z 829,2 do 813,1 mln zł. Zysk operacyjny zmniejszył się z 1,15 mld zł do 968,1 mln zł, a zysk netto przypadający akcjonariuszom mBanku - z 705,9 do 495,6 mln zł.
W skali roku portfel kredytowy grupy mBank wzrósł z 92,65 do 103,65 mld zł, a depozyty klientów z 97,79 do 110,34 mld zł. Na koniec czerwca grupa miała 5,55 mln klientów indywidualnych i 25 tys. korporacyjnych, wobec odpowiednio 5,51 mln i 22,9 tys. rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Codzienne sytuacje z życia młodzieży w nowej reklamie mBanku (wideo)