McDonald’s pokazuje na muralu hasło wyłonione w konkursie
W ramach promocji oferty burgerów, McDonald’s Polska pokazała w Warszawie mural, na którym pojawiło się hasło zaproponowane przez fana marki w internetowym konkursie.
Wiosną kultowe produkty McDonald’s, m.in. Big Mac, McRoyal, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac czy McDouble przeszły serię drobnych zmian, które wpływają m.in. na jeszcze lepszy smak czy większą soczystość mięsa. Twarzami akcji promującej ofertę zostali Wojciech Mann i Jan-Rapowanie.
Kampania objęła także konkurs dla konsumentów. Od 30 lipca do 7 sierpnia umieszczali swoje propozycje na dedykowanej stronie oraz poprzez interaktywne bannery. Fani sami mogli stworzyć epitety, porównania i metafory na temat burgerów McDonald’s.
Najbardziej kreatywne hasło autorstwa Nutki S. można oglądać do połowy września 2020 r. na muralu samym centrum Warszawy przy skrzyżowaniu ul. Chmielnej z al. Jana Pawła II.
Działania są częścią kampanii komunikującej zmiany w kultowych produktach McDonald’s, która prowadzona jest w mediach tradycyjnych, w tym telewizji, oraz w digitalu (na VOD, YouTube, Spotify oraz Filmweb). Obejmuje również kanały własne marki oraz wsparcie PR.
Koncept kreatywny stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s pokazuje na muralu hasło wyłonione w konkursie
Mniamuśny do imentu.
Ale jak to przetłumaczyć ma angielski dla centrali?