McDonald’s z nową promocją w aplikacji
W aplikacji McDonald’s pojawiła się nowa promocja „Masz punkty? Masz promkę?”, która dostępna jest w ramach programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Od teraz zdobyte punkty można wykorzystać do zakupu swoich ulubionych produktów w promocyjnych cenach.
Od ponad roku klienci posiadający konto w aplikacji McDonald’s, mogą korzystać z programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Zasady są proste: za każde zamówienie zrealizowane w restauracjach pod McDonald’s goście nagradzani są punktami, które następnie, mogą wymieniać na nagrody dostępne w aplikacji mobilnej fastfoodu. Dotąd zebrane punkty wymienić można było na darmowe produkty lub gadżety.
Nowością dostępną od 21 czerwca do 23 lipca są specjalne oferty rabatowe, czyli produkty w obniżonych cenach przy „dopłacie” punktowej. Ofertą objęte są najpopularniejsze propozycje z menu, m.in.: Big Mac , McWrap Klasyczny, McRoyal, McFlurry Lion oraz wybrane McZestawy.
Zasady promocji McDonald's
Żeby skorzystać z nowej promocji „Masz Punkty? Masz promkę!” należy zainstalować na smartfonie aplikację McDonald’s (Polska) oraz przystąpić do programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Następnie w sekcji MojeM należy wybrać ofertę promocyjną oraz zeskanować jej kod podczas składania zamówienia w restauracji lub na linii drive-thru.
Z promocji można skorzystać również w ramach oferowanej przez aplikację McDonald’s funkcji Zamów i Odbierz umożliwiającej złożenie zamówienia w aplikacji McDonald’s, a jego odbiór przy ladzie kasowej, przy stoliku, w McDrive lub na miejscu parkingowym przed restauracją. Każde zamówienie w ramach nowej oferty promocyjnej to również dodatkowe punkty, które zostają naliczone po zrealizowaniu transakcji.
Reklama „Masz punkty? Masz promkę”
Promocję wspiera kampania reklamowa „Masz punkty? Masz promkę”, w ramach której powstał 30-sekundowy spot reklamowy podkreślający zalety zbierania punktów w programie lojalnościowym. Kampania otrzymała także wsparcie z zakresu działań digital i PR.
Za realizacje, w tym opracowanie idei kreatywnej, strategii kampanii odpowiada agencja DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, moderacją social media i obsługą aktywacji w aplikacji Dentsu Creative (Isobar), a działania PR powierzono agencji 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s z nową promocją w aplikacji