SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polacy odpadli z Euro 2024. Ostatni mecz z najsłabszą widownią

Transmitowany we wtorek mecz Polska - Francja w TVP1 i TVP Sport obejrzało średnio 5,68 mln widzów – wynika z danych Nielsena. To o wiele mniej oglądających niż gromadziły poprzednie spotkanie Polaków na Euro 2024. 

Mecz Polski z Austrią, ostatnie spotkanie grupowe naszej reprezentacji w ramach Euro 2024, zaczął się we wtorek o godz. 18:00. Już przed spotkaniem było jasne, że Polska odpadnie z turnieju. Mimo to drużynie Michała Probierza udało się zremisować z Francją 1:1. 

Spotkanie transmitowane było tylko w TVP1, bo TVP Sport pokazywał inny mecz z naszej grupy - starcie Austria-Holandia. Widownia spotkania Polska-Francja wyniosła 5,68 mln osób, co dało Jedynce 53,87 proc. udziału w całym rynku i 62,45 proc. w grupie 16-49.

W momencie najwyższej oglądalności mecz w TVP1 oglądało 7,5 mln widzów. Poza domem (OOH) spotkanie oglądało 1,2 mln widzów. W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP Sport, TVP VOD i TVP GO mecz Polska – Francja miał aż 1,4 mln odtworzeń. 

Poprzednie mecze Polaków gromadziły ponad 7 mln widzów w telewizji

Dla porównania mecz Polska-Holandia w TVP1 i TVP Sport oglądało średnio 7,5 mln widzów. Przegrane przez Polaków 1:2 spotkanie zapewniło stacjom łączny udział w rynku wynoszący ponad 65 proc. Transmitowano go w niedzielę 16 czerwca br. o 15.00. 

Z kolei mecz Polska-Austria, który zakończył się wynikiem 1:3, przyciągnął do obu kanałów 7,22 mln widzów, co zapewniło im 65,61 proc. udziału w rynku. Odbył się on w niedzielę 21 czerwca br. o 18.00. 

Polska nie zagra już żadnego mecz na Euro 2024. Turniej potrwa do 14 lipca br., gdy zaplanowano mecz finałowy. 

Dołącz do dyskusji: Polacy odpadli z Euro 2024. Ostatni mecz z najsłabszą widownią

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hrumek
Błaszczykowski Lewandowskim do domu grać umie reklamie tylko na boisku stoi jak butelka
6 0
odpowiedź
User
Plami
Z tego artykułu dalej nie wiadomo ile osób faktycznie oglądało mecz, bez wliczenia jakiegoś OOH i odtworzeń z transmisji online (tym razem o dziwo bez ataku DDoS.
5 0
odpowiedź
User
Paweł
Jacy piłkarze taka wodowania ;)
4 1
odpowiedź