Medal Europejski dla Call Center Poland S.A.
Call Center Poland S.A.- lider na rynku usług call center w outsourcingu
Call Center Poland S.A.- lider na rynku usług call center w outsourcingu - otrzymała Medal Europejski w kategorii Usługi za usługę "Sprzedaż produktów i usług przez telefon ".
Odbiorcami tej usługi są wszystkie podmioty gospodarcze, które chcą wykorzystać telefon i bezpośredni kontakt z klientem jako dodatkowy kanał dystrybucji towarów i usług, a przede wszystkim jako dodatkowe źródło dochodów firmy.
Medal ten przyznawany jest przez Business Centre Club i Urząd Komitetu Integracji Europejskiej firmom, których wyroby i usługi swoim standardem zbliżają się do poziomu europejskiego. Nominowana usługa (lub wyrób) musi spełniać wymagane prawem normy, mieć odpowiednie licencje, patenty itp. Istotna jest dynamika firmy oferującej usługę, zdobyte nagrody i certyfikaty. Komisja Weryfikacyjna bierze pod uwagę także czy i w jaki sposób firma przygotowuje się do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej - czy korzysta ze szkoleń, seminariów na temat integracji europejskiej, konsultacji i analiz prawnych, badań rynku itp.
Zgodnie z ideą Medalu Europejskiego, w tej edycji wyróżnione zostały usługi, których jakość odpowiada standardom europejskim. Celem przedsięwzięcia jest upublicznienie przykładów dobrej jakości i promocja metod jej osiągania.
Sprzedaż przez telefon to wieloetapowy proces prowadzący do zwiększenia dochodów firmy przy wykorzystaniu jednego z najtańszych kanałów bezpośredniego kontaktu z klientem: od rekrutacji konsultantów telefonicznych, przygotowanie projektu, poprzez sprzedaż właściwą, aż po specjalistyczne raporty i analizy projektu. Usługa ta - jak i pozostałe świadczone przez Call Center Poland SA - spełnia standardy europejskie i może być świadczona również w innych językach na obszarze całej Europy. Jej atutem na rynkach europejskich jest cena: przy tej samej jakości usług możemy zaoferować konkurencyjne stawki.
Przez 6 lat swojej działalności, korzystając z doświadczenia zdobytego przy obsłudze ponad 400 klientów, Call Center Poland SA wypracowała własne metody i procedury sprzedaży przez telefon. Efektywność sprzedaży w kontaktach telefonicznych sięga nawet 55%, a na infoliniach sprzedażowych - do 35%. Dynamika sprzedaży - w 2002 roku wzrost o 16,9% w porównaniu z 2001 r.
Cieszymy się, że z naszych doświadczeń w zakresie wprowadzania nowych usług i poprawy ich jakości korzysta również konkurencja. Dzięki temu stale podnosi się jakość usług świadczonych przez call centers w outsourcingu. Nagroda ta jest dla nas tym cenniejsza, iż jest efektem wieloletniej pracy i zaangażowania naszych pracowników w świadczenie usług na jak najwyższym poziomie. Nie nazwa tworzy firmę, ale jej ludzie. Nie wystarczy mieć najdroższą i najnowocześniejszą technologię. Trzeba mieć współpracowników, którzy potrafią ją odpowiednio wykorzystać, by osiągać takie efekty - powiedziała Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR Call Center Poland SA - To już kolejna nagroda za sprzedaż przez telefon. Projekt "Wielokanałowa sprzedaż konta Inteligo" otrzymał wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG 2002 i nagrodę (wraz z Inteligo Financial Services SA) w konkursie Rzeczpospolitej i Energis Polska "Najlepsi w obsłudze Klienta"
Dołącz do dyskusji: Medal Europejski dla Call Center Poland S.A.