Media Agory nagrodzone za Euro 2008
"Gazeta Wyborcza" i serwis Sport.pl zajęły drugie miejsce wmiędzynarodowym konkursie wydawców mediów na najlepsze projektyzwiązane z Euro 2008. Szczególne uznanie jury zdobył turniej dladzieci "miniEuro" zorganizowany przez redakcję "Gazety" w Gdańsku.
- "Gazeta" udowodniła, że choć specjalizuje się w tematyce innejniż sportowa, to potrafi doskonale wyczuć, czym żyją pasjonacisportu. W projekt związany z Euro 2008 zaangażowane były niemalwszystkie media Agory, a turniej piłki nożnej dla 11-latkówpokazał, że piłkarze nie pojawiają się znikąd: trzeba ich znaleźć,zaangażować i trenować, póki nie dorosną - uzasadniło wyróżnieniedla "Gazety" jury konkursu.
W związku z mistrzostwami Euro 2008 "Gazeta Wyborcza"przygotowała cykle artykułów "Historia mistrzostw Europy" oraz"Polskie Gwiazdy na Euro" i opracowała dodatek redakcyjny "SkarbMistrzów", a trójmiejska redakcja zorganizowała turniej "miniEuro".W internecie pojawił się serwis Euro 2008, wzbogacono też serwisZczuba.pl. Wystartował konkurs "Golmania", a na Sport.pl pojawiłysię relacje na żywo z mistrzostw i tematyczne materiały wideo.Użytkownicy telefonów komórkowych dzięki aplikacji "Sport - Euro2008" mogli śledzić relacje na żywo z rozgrywanych meczów naportalu Gazeta.mobi.
Organizatorem Football Media Competition jest międzynarodowestowarzyszenie mediów INMA (International Newsmedia MarketingAssociation). W konkursie wzięli udział wydawcy z całej Europy, azwycięzcą została szwedzka gazeta "Aftonbladet".
"Gazeta Wyborcza" była kilkakrotnie laureatem nagród i wyróżnieństowarzyszenia INMA. W tym roku zdobyła m.in. nagrodę za wydanie zpierwszą stroną w czterech wersjach z najlepszymi sloganamizachęcającymi do udziału w wyborach wymyślonymi przez czytelników,a także nagrodę za akcję "Ratujmy Rospudę".
Dołącz do dyskusji: Media Agory nagrodzone za Euro 2008