Zakończono rebranding Saturna na MediaMarkt, sieć liczy 86 sklepów
Wszystkie 22 sklepy działające dotychczas pod marką Saturn przemianowano na MediaMarkt. Dzięki temu pod tym drugim szyldem działa 86 sklepów, a kolejny zostanie uruchomiony w październiku w Katowicach.
Rebranding sieci sklepów Saturn na MediaMarkt (w obu sieciach sprzedawany jest sprzęt RTV, AGD i komputerowy) ogłoszono w maju br. We wtorek firma MediaMarktSaturn Polska poinformowała, że już we wszystkich sklepach Saturn zmieniono oznakowanie na MediaMarkt. Z kolei serwis Saturn.pl odsyła obecnie na MediaMarkt.pl.
Sieć MediaMarkt przejęła i realizuje wszystkie zobowiązania wobec klientów Saturna dotyczące zakupionych wcześniej towarów oraz usług.
- MediaMarkt od 20 lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów. Naszą ugruntowaną pozycję na rynku umacniamy dzięki temu, że maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach klientów i zapewniamy im coraz lepsze doświadczenia zakupowe. Działając pod jedną silną marką możemy jeszcze efektywniej realizować założone cele - uzasadnia Marcin Rosati, prezes MediaMarktSaturn Polska.
Obecnie sieć MediaMarkt obejmuje 86 sklepów stacjonarnych. Kolejny zostanie uruchomiony w nowej katowickiej Galerii Libero.
Firma MediaMarktSaturn Polska.zatrudnia ponad 4 tysiące pracowników. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. serwis MediaMarkt.pl zanotował 2,32 mln realnych użytkowników i 25,13 mln odsłon, a Saturn.pl - 872,2 tys. użytkowników i 8,14 mln odsłon.
Od roku w reklamach sklepów MediaMarkt występują komiksowi Tytus, Romek i A’Tomek. W czerwcu br. Tytus zaczął pojawiać się też w kampaniach sklepów Saturn, co zapowiadało zastąpienie tej marki przez MediaMarkt.
Za kreację kampanii MediaMarktu odpowiada agencja Heart & Brain, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy UM.
Dołącz do dyskusji: Zakończono rebranding Saturna na MediaMarkt, sieć liczy 86 sklepów