Metamorfoza 'What Where When Poland'
Zmienia się idea bezpłatnego, anglojęzycznego informatora 'What Where When Poland'.
Od sierpniowego numeru (już na rynku) jest magazynem łączącym elementy praktycznego informatora i pisma lifestylowego. Zmiany w zawartości merytorycznej podkreśla nowa makieta miesięcznika. Wydawca pisma, wydanictwo "Murator" przygotował również specjalną ofertę dla reklamodawców, podano w komunikacie
Nowe „What Where When Poland” zawiera dużo użytecznych informacji – podpowiada, gdzie zjeść, bawić się, dokąd udać się na zakupy i co warto kupić. Pokazuje modne miejsca i zjawiska, przedstawia rozmowy z ciekawymi ludźmi, doradza, co warto zobaczyć poza utartymi szlakami turystycznymi. Nowe „What Where When Poland” kreuje również wizerunek Warszawy - miasta modnego, dynamicznego, atrakcyjnego dla młodych i energicznych ludzi szukających rozrywki, a także dla zamożnych turystów i biznesmenów pragnących spędzić w Warszawie urlop na europejskim poziomie.
Nową ideę pisma podkreśla nowoczesna i elastyczna makieta, umożliwiająca dowolne komponowanie modułów reklamowych.
- Założeniem wydawcy było stworzenie takiej wartości merytorycznej, która pozwoli na zamieszczanie reklam modułowych na wszystkich stronach pisma. W magazynie pojawiły się m.in. „listingi” restauracji, klubów i hoteli wraz z krótkimi opisami wybranych lokali. Bardziej lifestylowy charakter podkreślają wywiady – w piśmie wypowiadają się konkretne osoby, np. szef kuchni, barman, projektant mody, obcokrajowiec mieszkający w Warszawie. Nowością jest temat miesiąca – obszerny artykuł poświęcony ciekawemu z punktu widzenia obcokrajowca zjawisku. W sierpniowym numerze redakcja podpowiada, w których historycznych miejscach Polski można przyjemnie spędzić weekend. W kolejnym wydaniu tematem miesiąca będzie spa w Polsce. Wszystkie rubryki stwarzają reklamodawcom okazję do zaprezentowania się. Kolejną możliwość reklamy daje dołączona do pisma w formie insertu mapa Warszawy. W sierpniu obejmuje ona centrum miasta. Wyraźnie zaznaczono na niej restauracje, kluby, hotele czy sklepy, które zdecydowały się na prezentację z drugiej strony mapy - podano w komunikacie.
„What Where When Poland” ukazuje się przede wszystkim na terenie Warszawy, w miejscach najchętniej odwiedzanych przez obcokrajowców, m.in. w hotelach, restauracjach, centrach handlowych i biznesowych oraz ambasadach. Jest również obecne w Trójmieście i Krakowie.
„What Where When Poland”
miesięcznik
p.o redaktora naczelnego: Anna Zamyłka
nakład: 20 tys. egzemplarzy
objętość: 54 strony
format: 175 x 232 mm
bezpłatny
anglojęzyczny
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza 'What Where When Poland'