Metropol wprowadza nową formę reklamową
Metropol po raz pierwszy wprowadza formę reklamową w stołecznym dodatku poświęconym nieruchomościom - Metropol Dobrze Mieszkaj.
W ramach pakietu klienci mogą skorzystać z możliwości zamieszczenia wizualizacji kampanii wraz z logotypem na pierwszej stronie dodatku, publikacji reklamy w środku gazety oraz obrandowania kolporterów.
Pierwszym z klientów, który zdecydował się na skorzystanie z ekskluzywnego pakietu reklamowego, jest deweloper J.W. Construction Holding SA.
- W środę, 27 września, w dodatku Metropol Dobrze Mieszkaj pojawi się kampania nowej inwestycji dewelopera, która w pełni wykorzystuje możliwości, jakie daje reklama pakietowa. Deweloper J.W. Construction SA zdecydował się na: zamieszczenie wizualizacji nowej inwestycji i logotypu na okładce dodatku, wykupienie całostronicowej reklamy wewnątrz gazety, a jako uzupełnienie kampanii obrandowanie ponad 100 kolporterów, którzy będą na plecach nosili plakaty z wizualizacją reklamowanej inwestycji dewelopera - informuje Agata Komuda, marketing manager gazety "Metropol".
Dołącz do dyskusji: Metropol wprowadza nową formę reklamową