Mężczyźni dominują wśród sportowej widowni online
Prawie 60 procent internautów odwiedzających w sierpniu witryny otematyce sportowej stanowili mężczyźni - wynika z danych firmybadawczej Niesen/NetRatings.
Mężczyźni jeszcze bardziej dominują w przypadku osóboglądających wideo online o tematyce sportowej.
Z badania Frank N. Magid Associates wynika, że w okresie odlutego do marca ubiegłego roku, wideo online zawierające treścisportowe oglądało 25 procent Amerykanów w wieku od 18 do 34 lat, wporównaniu do 8 procent Amerykanek z tej samej grupy wiekowej. Takisam stosunek procentowy wystąpił w przypadku badanych w wieku od 35do 54 lat - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Podobne wyniki przynosi raport firmy Pipper Jafray o nazwie'2006 Online Media Survey'. Z badanie wynika, że urywkinajciekawszych wydarzeń sportowych w Internecie w ubiegłym rokuoglądało 30,3 procenta mężczyzn i 12 procent kobiet. Z kolei wprzypadku bezpośrednich transmisji sportowych nadawanych w sieci,proporcja wyniosła tutaj 12,8 do 2,2 procenta, również na korzyśćmężczyzn.
"Wyniki te idą w zgodzie z tym, jak ludzie postrzegają sportowąpubliczność" - stwierdził Paul Verna, analityk eMarketera.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mężczyźni dominują wśród sportowej widowni online