SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Staszewski szefem reklamy magazynu „TopGear“

Michał Staszewski z początkiem maja br. objął stanowisko advertising sales managera magazynu “TopGear” (Grupa Burda).

Staszewski zastąpił na tym stanowisku Janusza Jędrzejczaka, który rozstał się z wydawnictwem.

Michał Staszewski ostatnio był szefem sprzedaży bezpośredniej regionalnej w Polsat Media,  a a wcześniej pracował w Wydawnictwie Bauer na stanowisku dyrektora Biura Reklamy Prasy Poradniczo-Rozrywkowej.

Dołącz do dyskusji: Michał Staszewski szefem reklamy magazynu „TopGear“

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O.
Stanowisko kierownicze w czasopiśmie o motoryzacji ma facet, który nigdy nie zrobił prawa jazdy (ba nawet nigdy nie poszedł na kurs!), nie ma pojęcia o samochodach - nawet w 1%. Nie odróżnia nawet 3 znanych marek samochodów. Wstyd! Gratulujemy wyboru właścicielom magazynu! Michał - nadal uważasz, że prawo jazdy i samochód nie są do niczego potrzebne?
odpowiedź
User
XYZ
okazuje sie, ze nie trzeba lubic smochodów, ani sie na nich znać, można miec zerowe pojęcie o branży, zeby zarabiać kasę na stanowisku kierowniczym. W koncu od czego są wykwalifikowani handlowcy w zespole? A kolega kierownik sie nie narobi a ciepłą posadkę ma :(.
odpowiedź
User
Jerry
Ludzie zazdrośni i płytcy, czy prawko jest potrzebne, żeby sprzedawac reklamy w pismie samochodowym? czy lekarz musi byc chory zeby wiedziec jak leczyc? otoz nie.
Trzymaj sie Michał, jestes dobrym szefem;)
odpowiedź