SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsoft uruchamia największą brytyjską kampanię w historii

W sobotę 11 października wystartowała największa w historii kampania reklamowa firmy Microsoft na rynku brytyjskim.

Celem kampanii jest wzbudzenie zainteresowania konsumentów produktami Microsoftu z rodziny Windows, takich jak Windows Vista, Windows Mobile i Windows Live - informuje serwis Brand Republic.

Reklamy o wspólnym tytule "Real PC" zostały przygotowane przez agencję Crispin Porter + Bogusky. W przeciwieństwie do reklam prezentowanych na rynku amerykańskim, nie wezmą w nich udziału Bill Gates i Jerry Seinfeld. Zamiast nich pojawią się zwykli użytkownicy z całego świata, którzy będą opowiadać o tym co kochają w swoich pecetach z Windowsem.

Firma zaprasza też Brytyjczyków do włączenia się w kampanię i podzielenie się własnymi opiniami z wykorzystaniem zwrotu "I'm a PC". Mogą oni to zrobić poprzez wysłanie własnych klipów wideo na stronę windows.co.uk lub nagranie wiadomości w tzw. "video podach" podróżujących po Wielkiej Brytanii między październikiem a listopadem. Osoby takie będą miały szansę wystąpić w reklamach Microsoftu, które będą prezentowane w internecie, telewizji i na nośnikach outdoor.

Za planowanie i zakup mediów w ramach kampanii koncernu z Redmond na rynku brytyjskim odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Microsoft uruchamia największą brytyjską kampanię w historii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl