„Miejskie ptaki” reklamują lornetki Nikon Aculon
W prasie, internecie i punktach sprzedaży wystartowała kampania reklamowa lornetek Nikon Aculon. Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, SF1 i Maxus.
Bohaterami kampanii lornetek Aculon są ludzie, którzy dzięki tym produktom mogą zobaczyć więcej detali otaczającego ich świata.
Reklamom towarzyszy promocja pod hasłem „Pokaż jakim jesteś miejskim ptakiem oraz nadaj mu miejską ptasią nazwę”, w której autorom najciekawszych i najbardziej kreatywnych zgłoszeń przyznane zostaną vouchery na wycieczkę, koncerty i zakupy modowe.
Celem kampanii jest nadanie lornetkom Aculon wizerunku pożądanego gadżetu. Bohaterowie jako miejskie ptaki mają odzwierciedlać wolność, doskonały wzrok, grację i styl.
Działania reklamowe od 13 maja są prowadzone w prasie („Avanti”, „Activist”, „Claudia”, „Voyage”, „In Style”), internecie (wyszukiwarki biletów podróżniczych, serwisy turystyczne, strony o tematyce kobiecej, serwisy dla mężczyzn). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Nairobia, za dystrybucję i ekspozycję materiałów POS odpowiada agencja SF1, a media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus. Akcja potrwa do końca lipca.
Dołącz do dyskusji: „Miejskie ptaki” reklamują lornetki Nikon Aculon