SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Milionerzy hitem TVN

Emitowana od trzech tygodni nowa edycja teleturnieju "Milionerzy" przyciąga średnio 3,54 mln widzów. Format zapewnia TVN blisko 26 proc. udziału w telewizyjnym rynku i pozycję lidera zarówno sobotniego jak i niedzielnego pasma.

Najwięcej widzów (4,05 mln) zobaczyło wydanie pokazane 27 stycznia. Najmniej osób zasiadło przed telewizorami 2 lutego (2,63 mln osób). W komercyjnej grupie 16-49 teleturniej ma ogółem 28,75 proc. udziału w rynku. W 2007 roku w analogicznym okresie średni udział stacji w grupie 4+ wyniósł 12,84 proc., a w grupie 16-49 - 13,12 proc. wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
19-01-2008 3 433 495 25,64% 29,00%
20-01-2008 3 565 356 24,96% 27,68%
26-01-2008 3 576 777 27,02% 30,36%
27-01-2008 4 052 492 27,72% 32,79%
02-02-2008 2 632 234 20,49% 21,35%
03-02-2008 3 973 863 28,50% 30,64%
średnia 3 538 338 25,80% 28,75%

W czasie emisji teleturnieju TVN jest liderem pasma. W soboty program śledzi średnio 3,21 mln osób, kiedy TVP2 ogląda w tym czasie 2,55 mln widzów, a TVP1 2,38 mln osób. W niedziele z TVN między 18.00 a 19.00 jest 3,87 mln widzów, TVP2 ma w tym czasie widownię na poziomie 2,66 mln, a TVP1 2,43 mln osób.

Soboty Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN - Milionerzy 3 214 287 24,43%
TVP 2 2 555 140 19,44%
TVP 1 2 383 715 18,13%
Polsat 1 756 068 13,36%

Niedziele Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN - Milionerzy 3 868 043 27,08%
TVP 2 2 663 472 18,68%
TVP 1 2 432 988 17,06%
Polsat 2 193 896 15,39%

Dotychczas kanał zarobił na emisji reklam przy programie ponad 3 mln złotych ( według oficjalnych danych cennikowych, bez rabatów, AGB NMR). Format produkuje firma Intergalactic.

Dołącz do dyskusji: Milionerzy hitem TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl