SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show „Milionerzy” ogląda 1,84 mln widzów. TVN wiceliderem

Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w wiosennej ramówce br. ogląda średnio 1,84 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 2 marca 2020 roku. Do zeszłego czwartku, tj. 19 marca stacja pokazała dwanaście pierwszych odcinków, które śledziło średnio 1,84 mln widzów. Przełożyło się to na 12,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 5 marca br., który oglądało średnio 2,31 mln widzów.

Wszystkie najchętniej oglądane odcinki pokazane zostały w czwartki, czyli w dzień w którym TVP2 w paśmie nadawania „Milionerów” nie emituje popularnych seriali (w poniedziałki i wtorki stacja pokazuje „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe”).

Dla porównania, wiosną ub.r. po trzech pierwszych tygodniach teleturniej miał 2,09 mln widzów (odpowiednio 13,51 proc., 14,54 proc. oraz 13,86 proc. udziału). Widownia formatu spadła o 250 tys. osób.

TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 19,54 proc. Stacja w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje gromadzą po kilka mln widzów), natomiast w czwartki pokazywane są filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne, „Nasz nowy dom”, „Zawsze warto” i „Przyjaciółki”; 7,04 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym gł.: Teatr TV i „Ojciec Mateusz”; 6,70 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest drugi, ale jego przewaga nad Dwójką w tych ujęciach jest mniejsza.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: Show „Milionerzy” ogląda 1,84 mln widzów. TVN wiceliderem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pdk
Oczywiście jak zwykle "TVN wiceliderem". Taki ból wam sprawia napisać, że stacja przegrywa z TVP2? 🙂
0 0
odpowiedź
User
mok
Wreszcie dobrze napisane, że to show. Gdyby ten program nazwać teleturniejem to by była obraza dla "Jeden z dziesięciu" czy "Va banque".
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Tego nudziarstwa nie sposób oglądać no to takie krótkie źe więcej reklam niź samego teleturnieju który się ludziom dawno przejadl i stał sie nudny ,pora zakonczyć ten chłam.
0 0
odpowiedź