SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Milka jako sponsor polskich skoczków narciarskich promowana pod hasłem „Sercem z naszymi” (wideo)

Marka słodyczy Milka (należąca do Mondelez Polska) została oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. Będą to wspierać działania marketingowe pod hasłem „Sercem z naszymi”.

Na mocy umowy zawartej z Polskim Związkiem Narciarskim w działaniach marketingowych Milki będą mogły być wykorzystywane wizerunki czołowych polskich skoczków narciarskich. Twarzami Milki zostali Kamil Stoch, Stefan Hula, Maciej Kot, Piotr Żyła i Jakub Wolny. Brakuje wśród nich Dawida Kubackiego, który ma kontrakt z konkurencyjną marką Manner.

- Od niemal 25 lat wspieramy gwiazdy sportów zimowych w ich przygotowaniach oraz treningach do największych międzynarodowych zawodów. Do grona tych wybitnych sportowców w tym roku dołączają skoczkowie polskiej kadry, z którymi łączą nas wspólne wartości - autentyczność, pasja do sportu, wzajemne wsparcie oraz duch zespołu i wiara w zwycięstwo. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, bo w Polsce, kraju mistrzów tej dyscypliny, takich jak Adam Małysz i Kamil Stoch, to partnerstwo ma szczególne znaczenie. Dla nas to znacznie więcej niż sponsoring - jak wszyscy Polacy, jesteśmy przecież co sezon całym sercem z naszymi - podkreśla Janusz Idczak, prezes Mondelez Polska.

W ramach współpracy w serwisie Milka.com.pl będą publikowane ekskluzywne materiały o przygotowaniach skoczków polskiej kadry do kolejnych konkursów w Pucharze Świata. Informacja o sponsorowaniu naszej reprezentacji zostanie też umieszczona na opakowaniach mlecznej czekolady Milka, która będzie promowana jako „ulubiona czekolada polskich skoczków”.

Kampania reklamowa pod hasłem „Milka. Sercem z naszymi”, z wizerunkiem naszych czołowych skoczków, zacznie się w najbliższym czasie, będzie realizowane m.in. w telewizji oraz internecie. Pojawi się też promocja w sklepach. - Będziemy wspierać sprzedaż m.in. poprzez materiały POS, każdy konsument na pewno zobaczy Milkę i skoczków. Ponadto planowane są dodatkowe aktywacje z wybranymi klientami - powiedziała Beata Kucejko-Pelka, dyrektor marketingu Milka, Mondelez Polska.

Ponadto Mondelez Polska w ramach Projektu Wspierania Młodych Skoczków będzie przekazywać dodatkowe środki na szkolenie najmłodszych adeptów skoków narciarskich. Pierwsza edycja akcji rozpocznie się wraz z początkiem zimowego sezonu 2018/2019, a druga wraz z rozpoczęciem sezonu zimowego jesienią przyszłego roku. W pierwszej kolejności producent Milki przekaże klubom dopasowane do potrzeb młodych skoczków kaski narciarskie oraz zapewni im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych. Ponadto sfinansuje szkolenia dla trenerów młodych skoczków.

- Wspólnie dołożymy starań, by rozwijać skrzydła naszym przyszłym mistrzom. Tak, by nie tylko dziś, ale i za 10 czy 20 lat Polskę porywała fala wyjątkowych emocji kibicowania i dumy - zapowiada Janusz Idczak.

Umowa Mondelez z PZN dotyczy rozpoczętego właśnie sezonu 2018/2019. Strony nie podają wartości zawartego kontraktu.

 

Milka jest zaangażowana w sponsoring sportów zimowych od 1995 roku, a skoki narciarskie zaczęła wspierać w 1999 roku - została sponsorem Martina Schmitta. Marka była też dwa razy głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni, a w latach 2014-2017 jej ambasadorem marketingowym był Andreas Wellinger.

W rozpoczynającym się właśnie sezonie oprócz naszej reprezentacji skoczków narciarskich Milka sponsoruje sześć narciarek alpejskich.

Sponsorem generalnym PZN jest Grupa Lotos, która kilka dni temu przedłużyła dotychczasową umowę sponsorską ze Związkiem o kolejne cztery lata.

Dołącz do dyskusji: Milka jako sponsor polskich skoczków narciarskich promowana pod hasłem „Sercem z naszymi” (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nasi
Milka to chyba Martin Schmitt?! Mało "nasz"...
0 0
odpowiedź
User
Adam Kołodziej
Niemcy znowu
0 0
odpowiedź
User
jestem
A kiedy rezygnacja z oleju palmowego?
0 0
odpowiedź