792 tys. widzów „Miłości na zakręcie”. Czwórka wygrała z konkurencją
Pierwszy sezon telenoweli „Miłość na zakręcie” oglądało średnio 792 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrała walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls, TVN7 i TTV. Wpływy z reklam wyniosły 11,08 mln zł. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Miłość na zakręcie” na antenie Czwórki oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, w okresie od 19 sierpnia do 28 listopada 2019 roku. Średnia oglądalność telenoweli wyniosła 792 tys. widzów, co przełożyło się na 5,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię miał odcinek z 27 listopada. Śledziło go średnio 1,04 mln osób.
Czwórka w czasie emisji nowej produkcji wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Kanał TV Puls w tym czasie miał 3,60 proc. udziału, TVN7 - 2,68 proc., a TTV - 1,48 proc.
Taka sama kolejność stacji była wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 11,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Główną bohaterką „Miłości na zakręcie” jest Jowita, doktor mikrobiologii i matka dwójki nastolatków (15-letniej Ani i 18-letniego Krystiana), która po śmierci męża zmuszona jest wybierać między karierą akademicką a prowadzeniem centrum samochodowego.
Główną rolę w produkcji gra Kamila Boruta, a obok niej pojawiają się m.in.: Violetta Arlak, Aleksandra Szwed, Karol Strasburger, Zbigniew Stryj, Michał Kurek, Jasper Sołtysiewicz, Piotr Makarski, Michał Hołub, Mateusz Wróblewski i Sebastian Dziubiel oraz Andy Do.
Nowy serial obyczajowy na zlecenie Czwórki przygotowuje firma Constantin Entertainment Polska. Producentem cyklu jest Piotr Fromowitz, za produkcję realizacyjną projektu odpowiada Magdalena Kuźnik-Czwojda, która jest również jego głównym scenarzystą. „Miłość na zakręcie” reżyserują Paweł Orwat i Marcin Szczerbic.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,16 proc.
Dołącz do dyskusji: 792 tys. widzów „Miłości na zakręcie”. Czwórka wygrała z konkurencją