Mindshare nadal dla Unilever
Dom mediowy Mindshare zachował medialny budżet koncernu Unilever w zachodniej, południowej i środkowej części Europy, a także w USA i Azji Południowej.
Dodatkowo agencja przejęła obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów koncernu w Kanadzie.
Unilever uruchomił globalny przegląd swoich zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów w lipcu ubiegłego roku. W grudniu zapadło rozstrzygnięcie dla rynku chińskiego, gdzie przetarg wygrał dom mediowy PHD.
Teraz podjęto decyzje również co do innych światowych rynków. Agencja Initiative zachowała medialny budżet Unilever w Ameryce Łacińskiej, a dodatkowo wygrała przetargi na obsługę firmy w Rosji i Meksyku. Z kolei wspomniany dom mediowy PHD nadal będzie obsługiwał koncern w Europie Wschodniej.
Koncern wydaje na reklamę i promocję ponad 7 miliardów dolarów rocznie.
Dołącz do dyskusji: Mindshare nadal dla Unilever