"Mokate. Bo wszystko kręci się wokół kawy"
Pod tym hasłem rusza kampania reklamowa Mokate, której głównym zadaniem jest zakomunikowanie kompetencji marki w kategorii kawy.
Reklama odwołuje się do 3 sztandarowych produktów - 3 w 1, Cafe oraz Cappucino - i poprzez pokazanie różnych sytuacji spożycia tychże produktów kreuje świat marki, w którym wszystko kręci się wokół kawy a dzięki Mokate świat zmienia się na piękniejszy, lepszy, bardziej optymistyczny. Przygotowano 1 spot 30-sekundowy oraz 3 "pietnastki" dedykowane każdemu z produktów, które komunikować będą poszczególne ich benefity. W Polsce emisja reklam rozpocznie się 16.10, i będzie miała miejsce w nastepujących stacjach telewizyjnych: TVP,TVN, TVN7, TVN24, Polsat, TV4, Puls, TV Biznes, Tele5 .
Planowana jest także kampania w Czechach i na Słowacji. Oprócz działań ATL, Testardo opracowało również visual do prasy handlowej oraz znak graficzny 'Świata kawy Mokate".
Kampanię zaplanował dom mediowy: Media Planning Group a zrealizował Testardo Red Cell.
Dołącz do dyskusji: "Mokate. Bo wszystko kręci się wokół kawy"