WPP zamiast S4 Capital będzie tworzyć treści dla Mondelēz
Mondelēz International, właściciel takich marek słodyczy, jak Milka, Oreo przenosi część swojego globalnego kontraktu na tworzenie treści do holdingu reklamowego WPP, dwa lata po wyznaczeniu S4 Capital do obsługi w tym zakresie wspólnie z Publicis Groupe.
Mondelēz początkowo wyznaczył Publicis Groupe i S4 Capital do obsługi nowego globalnego modelu produkcji treści, który został wprowadzony w 2020 roku.
Teraz właściciel Milki zdecydował się przenieść kontrakt S4 Capital do holdingu reklamowego WPP. Nie obejmuje to prac w regionie europejskim, które są prowadzone przez Publicis Groupe.
Kontrakt WPP będzie obsługiwany zarówno przez agencje Ogilvy, jak i Hogarth. Przeniesienie obsługi w zakresie produkcji treści do WPP jest spowodowane tym, że według Mondelēz S4 Capital „nie ma ustalonej infrastruktury” i ma „niedostateczne zasoby”, aby móc obsłużyć marketera zgodnie z jego wymaganiami.
Ramy współpracy wprowadzone dwa lata temu zostały zaprojektowane tak, aby były „bardziej elastyczne”, a jednocześnie miały na celu połączenie kreatywności, danych i mediów w celu dostarczania dużej ilości spersonalizowanych treści na różnych platformach i punktach kontaktu z klientem.
Firma świadcząca usługi marketingu cyfrowego Media.Monks kierowała zaangażowaniem S4 Capital, podczas gdy Publicis Groupe stworzyła dedykowany dział obsługi klienta o nazwie Team Pop.
Media.Monks odpowiadała za globalną infrastrukturę techniczną Mondelēz, globalne strony internetowe i produkcję treści dla regionów AMEA, Ameryki Łacińskiej i Ameryki Północnej. Zespół Pop Publicis Groupe otrzymał zadanie produkcji treści dla regionu europejskiego.
Publicis Groupe zajmowała się globalną kreacją dla działów herbatników i gum, a WPP będzie teraz zajmować się tym samym dla kategorii: czekolad, słodyczy, napojów w proszku i serów. Publicis dzieli również większość globalnych obowiązków medialnych firmy, a VaynerMedia i WPP również pełnią pewne obowiązki.
Dołącz do dyskusji: WPP zamiast S4 Capital będzie tworzyć treści dla Mondelēz