Money.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej
Money.pl stworzył biznesową sieć reklamy kontekstowej. Zarządzaćnią będzie nowa spółka - Businessclick. Przedsięwzięcie powstałoprzy współpracy Wydawnictwa Handelsblatt.
"Businessclick umożliwia prowadzenie kampanii reklamowejkierowanej do użytkowników biznesowych. Oprócz doboru kontekstowegoreklam, reklamodawca za pomocą specjalnych narzędzi decyduje, najakich serwisach i w jakich kanałach tematycznych chcezaprezentować reklamę. Za pomocą mechanizmów budżetowania decydujenatomiast o kosztach i zasięgu kampanii" - mówi Tomasz Musiał,dyrektor generalny Businessclick.
Do tej pory w Polsce przystąpili do niej: Abc.com.pl oraz Lex.pl- serwisy Wolters Kluwer Polska, Biznespolska.pl, Egospodarka.pl,E-prawnik.pl, Money.pl, Podatki.pl i Polityka.pl.
W przyszłości siecią Businessclick objęte zostaną równieżserwisy należące do niemieckiej grupy wydawniczej Handelsblatt(VHB), głównego udziałowca Money.pl. Trwają rozmowy z wydawcami wNiemczech, Czechach, na Słowacji, Ukrainie i w Rosji.
W lipcu 2006 grupa Handelsblatt weszła na rynek polski obejmując70 proc. udziałów w portalu Money.pl.
Dołącz do dyskusji: Money.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej