„Kropka nad i” zyskała widzów
W sezonie 2022/2023 „Kropkę nad i” w TVN24 i TVN24 BiS ogląda średnio 901 tys. widzów, o 53 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2022/2023 emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24 i TVN24 BiS. Średnia widownia audycji w okresie od 29 sierpnia do 12 grudnia 2022 roku wyniosła 901 tys. osób. Przełożyło się to na 6,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W TVN24 audycję śledziło 725 tys. widzów (odpowiednio 5,58 proc., 2,84 proc. i 3,53 proc. udziału), a w TVN24 BiS - 176 tys. (1,35 proc., 0,57 proc. i 0,76 proc.).
Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 53 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 9 grudnia 2021 roku) program na obu stacjach śledziło 848 tys. osób, co przełożyło się na 6,24 proc. udziału w 4+, 3,52 proc. w 16-49 oraz 4,01 proc. w 16-59.
W analizowanym okresie w TVN24 najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 8 września br. - śledziło je 1,13 mln osób. Także w TVN24 BiS hitem była emisja z tego dnia - 329 tys. oglądających.
„Kropka nad i” to autorski program Moniki Olejnik, który w ramówce TVN24 obecny jest na stałe od 2006 roku (wcześniej cykl nadawano w latach 1997-2003, z czego przez pierwsze 5 lat w TVN).
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 4,95 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” zyskała widzów