SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

More PR wypromuje restaurację Papaya

Agencja More PR nawiązała współpracę z warszawską restauracją Papaya.

Agencja odpowiedzialna będzie za media relations, organizację wydarzeń specjalnych, działania e-pr, prowadzenie fan page’a oraz doradztwo strategiczne.

Za projekt odpowiada Beata Grzybek-Zielińska.

Kontrakt został podpisany do lutego 2014 r. z możliwością przedłużenia.
 

Dołącz do dyskusji: More PR wypromuje restaurację Papaya

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Umowka na pół roku, niewiele sie zrobi, a klient bedzie miał pretensje, że efektu nie widać
odpowiedź
User
Anabel
A co powiesz np. na relacje z wydarzenia w restauracji, powiedzmy koncertu jakiegoś artysty? Nie musi być zbyt znany. Po pierwsze przyjdzie dużo osób bo coś się będzie działo, po drugie można zawsze przesłać relacje przez platformę interaktywną http://livelink24.com/, której unikatową cechą jest właśnie możliwość bezpośredniej rejestracja wydarzeń, transmisja ich na żywo poprzez streaming. Dzięki temu zobaczy tą relacje więcej osób plus osoby w restauracji i zainteresują się tym miejscem. Potem będzie można cyklicznie organizować takie spotkania młodych talentów :) Myślę, że to świetny pomysł, szczególnie, ze w pełni platforma będzie działać już od lipca. Warto dodać, że projekt finansowany jest z funduszy UE, więc tym bardziej należy korzystać z takich możliwości.
odpowiedź