Rodzinna biesiada w nowej reklamie telewizyjnej Motoroli MotoZ
W najnowszym spocie telewizyjnym Motorola wykorzystuje motyw nudnego obiadu rodzinnego, który przerywa pojawienie się nowych smartfonów MotoZ. Za kreację odpowiada Ogilvy Group.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/motorola-sayhallo-655.png)
Jak przyznają twórcy spotu „Moto hello dinner”, wybór rodziny jako motywu przewodniego reklamy ma wzmocnić jej przekaz - warto zachować równowagę między byciem online a offline oraz dzielić się doświadczeniami ze świata wirtualnego w prawdziwym życiu, z prawdziwymi ludźmi.
W reklamie widzimy znudzonych rodzinnym obiadem rodziców, kuzynów i dzieci, którzy niemal nie rozmawiają ze sobą, wpatrując się w ekrany smartfonów. Stagnację przerywa podanie na stół „dania głównego” - telefonów Motorola Moto Z. Po tym zaczyna się prawdziwa rodzinna biesiada, krewni wspólnie grają w gry, bawią się, robią zdjęcia, a z ich twarzy znika obojętność i znudzenie.
60-sekundowy spot, przygotowany na rynek amerykański, stworzyła agencja Ogilvy, która promowała w przeszłości modele Motorola Razr.
Kampania towarzyszy premierze nowego modelu Moto Z2 Force oraz modułu Moto Mod 360 Camera. Po podłączeniu modułu do smartfona, zmienia się w kamerę 360 stopni, która umożliwia nagrania w jakości 4K z dźwiękiem 3D.
Dołącz do dyskusji: Rodzinna biesiada w nowej reklamie telewizyjnej Motoroli MotoZ