Zakochać się w sporcie - motywująca reklama francuskiego Intersport
Francuski oddział sieci sklepów sportowych Intersport przygotował minietiudę filmową, z przesłaniem o ważnej roli sportu w nawiązywaniu relacji miedzy ludźmi.
Bohaterką trwającej ponad 2 minuty reklamy jest młoda kobieta, która pewnego dnia spotyka na ulicy grupę biegaczy. Jeden z nich szczególnie wpada jej w oko... Jednak nie wie, czy jeszcze kiedyś go zobaczy. Postanawia więc dołączyć do amatorów biegania. Początki są niełatwe, bo kobieta ma stare obuwie. Dopiero dzięki nowym, kupionym w Intersport, robi postępy. Także w relacji z przystojnym biegaczem.
Kreacja podkreśla przesłanie marki - sport buduje zdrowe relacje międzyludzkie, dlatego warto go uprawiać. Dzięki niemu można zmienić swoje życie, mieć więcej energii i poznać nowe osoby.
W filmie wykorzystano piosenkę „Glorious” Macklemore’a (gościnnie Skylar Grey). Kreację przygotowała agencja Marystone.
Dołącz do dyskusji: Zakochać się w sporcie - motywująca reklama francuskiego Intersport