SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mowi Poland klientem 24/7Communication

Właściciel marki łososia atlantyckiego Mowi - Mowi Poland, rozpoczął współpracę z 24/7Communication.

24/7Communication zajmuje się wprowadzeniem marki Mowi na polski rynek. Agencja odpowiada za opracowywanie strategii komunikacyjnej oraz kompleksowe działania skierowane do konsumentów oraz branży HoReCa. Aktywności obejmują m.in. eventy, media relations i influencer marketing.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Milenę Zacharzewską, account manager.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Mowi Poland klientem 24/7Communication

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl