"Możliwości i problemy w marketingu eksportowym”
A1 Agencja Reklamowa, działając we współpracy z międzynarodową agencją Nexxus, rozpoczyna badania rynku pod hasłem "Możliwości i problemy w marketingu eksportowym”.
Podobne badania prowadzone będą przez sieć agencji Nexxus w całej Europie wśród firm, których działalność zorientowana jest na eksport.
Powód? Europa staje się rynkiem bardzo trudnym, coraz bardziej złożonym, a jej wielokulturowe społeczeństwo wymaga elastyczności przy planowaniu strategii marketingowej firm, chcących wejść ze swoją ofertą na ten rynek.
Europa oferuje firmom zorientowanym na eksport olbrzymie możliwości, lecz również przynosi olbrzymie zagrożenia, stąd też konieczne jest dążenie do lepszego wykorzystania potencjału firmy oraz eliminacji możliwie jak największej ilości błędów przy opracowywaniu strategii zaistnienia na nowych rynkach.
Badanie prowadzone będzie we współpracy z redakcją Marketingu przy Kawie.
Dołącz do dyskusji: "Możliwości i problemy w marketingu eksportowym”