MPG, PanMedia Western, Starlink i Mindshare walczą o budżet Hoop Polska
Hoop Polska rozpoczęła przetarg na obsługę mediową swoich marek w 2011 roku. O zlecenie rywalizują MPG, PanMedia Western, Starlink i Mindshare.
– Chcemy odświeżyć spojrzenie na nasze marki pod kątem mediów oraz poszukać nowych możliwości, również tych prowadzących do obniżenia kosztów – opisuje rozpoczęty właśnie przetarg mediowy Marek Kmiecik, dyrektor marketingu i członek zarządu Hoop Polska. O obsługę należących do firmy brandów Hoop Cola, Jupi, Jupik, Jupik Aqua, Paola, R20, Frutti i Arctic w zakresie planowania i zakupu mediów starają się domy mediowe MPG, PanMedia Western, Starlink i Mindshare.
W bieżącym roku dla Hoop Polska pracuje Mindshare. Rozstrzygnięcie obecnego przetargu nastąpi pod koniec listopada.
Dołącz do dyskusji: MPG, PanMedia Western, Starlink i Mindshare walczą o budżet Hoop Polska